Saturday, January 17, 2009

More about Mint Village (in Finnish too)

Hi!
Now I finally have time to check my blog and write to the Internet. :o) I´m Minttusuklaa and I´m in High School(that´s best word to the Finnish lukio) in my 2nd year so I´ll graduate in one year. I love knitting and crocheting in my pastime. Especially I love making amigurumis and I really enjoy writing down patterns and designing new patterns and I try to design a new pattern per month. So I´ll release my January pattern maybe next week. I´ve knitted since I was 6 and now I´m 15, but I learned to crochet when I was eleven.


Moi,
nyt mulla on kerrankin aikaa kirjoittaa jotain tänne blog
iin. :o) Olen Minttusuklaa, 15v ja lukiossa toista vuotta. Mä rakastan neulomista ja virkkaamista, mutta neulominen tulee kyllä ensimmäisenä. Yleensä ennätän neuloo vain vapaa-ajalla (lue: silloin kun ei ole koulua) ja mä tykkään hirveesti väkertää n.k. amigurumeja, joiden paras suomennois ois pehmolelu. Mä oon myös suunnitellu ja julkkaisut omia ohjeita Ravelryssä, mutta ne kaikki on englanniksi. Jos joku haluaa, mun ohjeita suomeksi, niin käännöksiä kyllä löytyy.
Mä opin neulomaan kun oli 6v ja virkkaamaan kunnolla kun olin 11.

I Finished today my Bitty Baby and I think she turned out quite well!

Pattern is from Bittersweet: http://bittersweetblog.wordpress.com/2007/07/27/bitty-babies/

Sain tänään valmiiksi Pikkuvaavin ja siitä tuli söpö!

Best wishes:
Minttusuklaa

No comments:

Post a Comment